A kurzus célja, hogy segítsen a résztvevőknek különbséget tenni a probléma és a konfliktus között, az adott jelenséghez a megfelelő megoldási módot választani (a problémát megoldjuk, a konfliktust kezeljük) és a tréningen megtanult, megélt viselkedésformákat a mindennapi helyzetekben alkalmazni.
A kurzus célja a résztvevők egyéni és szervezeti konfliktus- és stressz-kezelési kompetenciájának fejlesztése, az ezekhez a kompetenciákhoz szükséges elméleti és önismereti alapok, alternatív módszerek és beállítódások megismertetése, továbbá a résztvevők által választható megközelítések tudatosítása és gyakorlása konkrét feladatokon keresztül.
A kurzus alapján a résztvevők képesek legyenek felismerni, hogy milyen helyzetekben van szükség moderációra és moderátorra. Képesek lesznek egy meetinget moderálni/facilitálni, ismerve annak elemeit.
A kurzus során a moderátori szerepet gyakorlatban kipróbálják, és visszajelzést kapjanak a saját stílusukra, továbbá meetingek szervezési és vezetési készségeinek fejlesztése történik.
A résztvevők a képzés során megtanulják a munkatársak érettségének megfelelő vezetési stílus kiválasztását, a munkák képességek szerinti elosztását, egyértelmű és motiváló delegálási technikákat, a teljesítmény értékelését és visszajelzések adását, illetve a mentoring, coaching alapelemeit alkalmazva munkatársaik fejlesztése.
Manapság egyre gyakoribb igény a megfelelő prezentáció. A képzési program célja az, hogy szakmailag tökéletesen felkészült, a szuggesztív előadásmód és a cég imidzsét erősítő, hatékony prezentációk tartásában nyújtson támogatást a munkatársaknak. Bemutatjuk azt is, hogyan lehet nem csak tipikus több tíz- több száz fős hallgatóság előtt prezentációt tartani, hanem hogyan lehet akár 2-4 fős ügyfélkör előtt hatásos és hatékony bemutatókat tartani.
A személyes hatékonyság kritikus minden cég számára, ahol munkatársak dolgoznak. A képzés célja belső megújulást nyújtani egy csapat számára, az egységes lendület visszaállítása, versenyszellem újra felébresztése. A teljesítménykényszer negatív hatásainak a csökkentése, megismerni és kipróbálni a hosszú távú terhelhetőség megőrzésének eszközeit a csapat számára, a külső és belső elvárások összehangolása, képesség az egyéni és csapat célokat összhangba hozni.
Nem érzi magát komfortosnak tárgyalási szituációkban vagy gyakran érzi úgy, hogy nem tudja az érdekeit érvényesíteni a tárgyalás során, esetleg nem tudja a partner kifogásait kezelni?
Vannak olyan partnerei, akikkel nem tud szót érteni és szeretné, ha a tárgyalásai eredményesebbek és hatékonyabbak legyenek? Látogasson el képzésünkre, várjuk szeretettel!
Semmi sem biztos, csak a változás. A képzés során azoknak a legfontosabb ismereteknek az elsajátítása és az alkalmazásukhoz szükséges készségek fejlesztése, amelyek elősegítik a szükséges és indokolt változtatások időben történő felismerését, a változtatási projektek előkészítését, a változtatási folyamat megtervezését, elfogadtatását és megvalósítását, a megvalósítás során jelentkező csapdahelyzetek elkerülését, az abban résztvevők ösztönzését, a változtatással járó konfliktusok kezelését, a változtatással kapcsolatos pozitív beállítódások és az elért eredmények megszilárdítását.
Ez a tréning elsősorban a vezetői (manager és leader) feladatok, felelősségek és kompetenciák tudatosítását segíti. Alapvető ismereteket és eszközöket nyújt a munkatársak vezetéséhez, fejlesztéséhez, valamint visszajelzést biztosít a személyes vezetői készségekről, erősségekről és fejlesztendő területekről.
Ha szeretné az időgazdálkodási potenciáljait felismerni, az ún. időrablóit azonosítani és kezelni, szeretné értekezleteit eredményesebben szervezni, hatékonyabban delegálni, akkor jöjjön el tanfolyamunkra!
A későbbiekben önállóan is tovább fejleszthető vezetői alapismeretek, alapkészségek feltárása, azonosítása.
Az asszertív kommunikációs tanfolyam célja, hogy a kommunikációs viselkedésformákat megismertessük hallgatóinkkal, mellyel képesek lesznek a kommunikációjukat a kívánt hatás eléréséhez tudatosan alakítani.