Időgazdálkodás

képzés
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Tequa Akadémia

Időgazdálkodás képzés

Ha szeretné az időgazdálkodási potenciáljait felismerni, az ún. időrablóit azonosítani és kezelni, szeretné értekezleteit eredményesebben szervezni, hatékonyabban delegálni, akkor jöjjön el tanfolyamunkra!

Képzés formája: csoportos 

Képzés időtartama: 2 nap = 16 OE (OE = oktatási egység, 1 OE = 45’)

A képzés díja: 370 € + áfa/fő

Az ár magában foglalja a tanfolyamon való részvételt, a tan- és segédanyagok, valamint a vizsga díját. Az esetlegesen felmerülő utazási és szállásköltségeket nem tartalmazza. (A képzési díjon felül, közvetített szolgáltatásként, kiszámlázásra kerülnek a tantermi oktatások szüneteiben biztosított frissítők, valamint az ebéd költségei 35 €+áfa/fő/nap áron.)

Az árak Euróban értendők, az árfolyam a számla kiállításának napján érvényes MNB Euró deviza középárfolyam alapján kerül meghatározásra.

Maximális csoportlétszám: 12 fő

 

A tanfolyam célja

A program célja, hogy Ön vagy a munkatársai számára konkrét készségeket, módszereket adjon az időgazdálkodás technikái terén, a céljaik eredményesebb eléréséhez, életminőségük emeléséhez,idejük hatékonyabb felhasználásához és személyes hatékonyságuk fejlesztéséhez, és/vagy közös időgazdálkodási módszereik továbbfejlesztéséhez.

Kinek ajánljuk?

A képzést ajánljuk mindenkinek, akinek az időtervezés problémát okoz és azoknak is, akik úgy érzik, hogy ezt a készségüket fejleszteni szeretnék.

A tanfolyam során megszerezhető kompetenciák

A tanfolyam elvégzése után hallgatóink eredményesebben és hatékonyabban tudják majd kihasználni az idejüket, mind munkájukban, mind pedig magánéletükben.

A képzéshez való bekapcsolódás és részvétel feltételei

Nincs.

Teljesítményt értékelő rendszer

A tanfolyam végén 40 kérdéses feleletválasztásos elméleti teszt kitöltése. Rendelkezésre álló idő 60 perc. Minden helyes válasz 1 pontot ér, így a teszten maximálisan 40 pont érhető el. Az írásbeli vizsgán a kérdések megválaszolásához használható a tananyag. A megfelelt minősítéshez a vizsgán minimálisan 60%-ot kell elérnie a vizsgázónak. Sikertelen teljesítés esetén ismétlő vizsga szükséges, 2 sikertelen vizsgát követően a tanfolyam ismétlése szükséges.

A tanúsítvány kiadásának feltételei: 

A képzésen való legalább 90%-os jelenlét, a vizsgakövetelmény eredményes teljesítése és a tanfolyam díjának kiegyenlítése. 

Személyi feltételek

A tanfolyam előadói, oktatói megfelelnek a 2013. évi LXXVII. Felnőttképzési törvényben és a 11/2020 (II.7) Kormányrendeletben meghatározott követelményeknek.

Tárgyi feltételek

Tantermi oktatás esetén: a tanterem megfelel a vonatkozó tűz- és munkavédelmi előírásoknak.

A tanterem rendelkezik oktatói asztallal és székekkel minden résztvevő számára. 

A tanteremben biztosításra kerül 1,5 m2/résztvevő alapterület. 

Biztosításra kerül mellékhelyiség.

A tananyag naprakészségéért az előadó a rendszeres tananyag-felülvizsgálatokkal felel.

Online képzés esetén: résztvevőként 1 darab laptop/számítógép, mikrofon, kamera, megfelelő sávszélességű Internet hozzáférés szükséges.

Eszközök

Tantermi oktatás esetén: Flip-chart tábla, video-projektor, vetítésre alkalmas fehér falfelület, vagy vetítővászon, táblaíró tollak, 3 különböző színben.

Nyílt képzés esetén a tárgyi feltételeket és eszközöket a képző intézmény biztosítja, kihelyezett képzések esetén ezek biztosítása a megrendelő felelőssége.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Future is brighter when you’re more prepared

We bring the breadth of our experience and industry knowledge to help you succeed in your work

Képzési tematika1. nap

  • Hogyan gazdálkodom az időmmel?
  • Melyek az időgazdálkodás legfontosabb területei?
  • Melyek az erős, és melyek a gyenge pontjaim?
  • Hol / Milyen területeken kell változtatni?
  • Milyen ráhatásom van a saját időgazdálkodásomra?
  • Az időgazdálkodás – szokás. Hogyan változtassunk szokásainkon? Milyen a ráhatásom a környezetemre?
  • Az időgazdálkodás kulcsa – a rangsorolás. Miért szükséges rangsorolni?
  • Mire van szükség a csapatban való közös rangsoroláshoz?
  • A célok és a célok hierarchiája.
  • Mi különbözteti meg az ábrándokat a KEMÉNY céloktól?
  • Mire van szükségem, hogy KEMÉNY célokat tudjak kitűzni?
  • Saját életcéljaim megfogalmazása.
  • Mit kell tennem, hogy életem egyensúlyba hozzam?
  • Saját legfontosabb céljaim kitűzése.
  • Hogyan szerezhetek áttekintést munkahelyi és magánéleti feladataimról?
  • Hogyan tudom a céljaimat lebontani a mindennapok megtervezéséhez szükséges lépésekre?
  • A saját döntési alap vázának felépítése.

Képzési tematika2. nap

  • Az elemzés
  • Milyen eszközökkel tudom felismerni az időgazdálkodásomban levő szabad potenciálokat?
  • Melyek a legfontosabb időrablóink? Hogyan küzdjük le őket? Milyen tippeket tudunk tanulni egymástól?
  • A tervezés
  • Melyek az időnk megtervezésének alapvető szabályai?
  • Hogyan kerüljük el a „túltervezést”?
  • Mikor és hogyan tervezzük meg a következő napunkat és hetünket?
  • Ütemezés
  • Feladataink beütemezésének szabályai és technikái.
  • Hogyan biztosítsunk magunknak naponta egy „Nyugodt Időszak”-ot, és mit csináljunk ez alatt?
  • Hogyan használjuk a naptárunkat?
  • Zavarások kezelése és elemzése.
  • Telefonos zavarások kezelése.
  • Hogyan bánjunk a „Látogatókkal”?
  • Hogyan mondjunk „Nem”-et?
  • Értekezletek
  • Az értekezletek hatékony előkészítése és után követése.
  • Az eredményes értekezletek levezetésének technikái.
  • A papírmunka szervezése.
  • Archiválási vezérelvek.
  • A vezetői hatékonyság
  • Mi különbözteti meg egymástól a sikeres és a hatékony vezetőt?
  • A vezetés ABC-je.
  • Hogyan és miért adjuk ki a feladatot másképp más és más kollégánknak?
  • Halogatás
  • Miért halogatunk?
  • „A labda és az üveggolyó” – Milyen technikával intézhetjük el régóta halogatott feladatainkat?
  • Mi adhat hozzá erőt?
  • Csapat-időgazdálkodás
  • Hogyan érhetjük el, hogy kollégáink tiszteljék egymás idejét?
  • Hogyan küzdjük le a közös problémákat jelentő időrablóinkat?
  • Ki, mit, mikor tesz annak érdekében, hogy legalább a legfontosabbakat valóban le is küzdjük?
  • Zárás és személyes akciótervezés
Tequa Akadémia
Tequa Akadémia

The operational processes are what drives the business

Somnox sleep robot is now available in the world famous Harrods flagship store in London to help you succeed.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Tequa Akadémia
Tequa Akadémia

Annak érdekében, hogy egy vállalati termék előállításai folyamata vevői igényeknek megfelelően működjön, szükség van olyan munkatársakra, akik ezen folyamatok megfelelősségét ellenőrzik auditok keretében….(leírás folyt.)

“We help our clients reimagine, restructure and renew business functions to create agile and resilient organizations.”
Keenan WebberNifty CEO
https://tequa.hu/wp-content/uploads/2020/09/signature.png

Nifty team is a diverse network of consultants and industry professionals with a global mindset and a collaborative culture. We work to understand your issues and are driven to ask better questions in the pursuit of making your business work better.

Valuation Services
Development of Financial Models
Corporate Financial Advisory
Deal Structuring
Tequa Akadémia
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Jelentkezés