Logisztikai és raktározási folyamatok

alapozó tréning
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Tequa Akadémia

Logisztikai és raktározási folyamatok alapozó tréning

A logisztika az utóbbi időben az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág. Megfelelő logisztikai tudással rendelkező szakemberből hiány van a vállalatuknál? Pályát szeretne módosítani a logisztika irányába? Jelentkezzen, vagy küldje el munkatársait, a TEQUA International Kft. Logisztika és raktározási rendszerek tanfolyamára, ahol elsajátíthatják azon kompetenciákat, amelyek alkalmassá teszik Önt és munkatársait a vállalati logisztikai folyamatok hatékony kezelésére. A résztvevők számára a logisztikai főbb területeinek, és raktározási folyamatainak alapszintű logisztikai ismeretek bemutatása.

Képzés formája: csoportos 

Képzés időtartama: 3 nap = 24 OE (OE = oktatási egység, 1 OE = 45’)

Maximális csoportlétszám: 12 fő

A képzés díja: 330 € + áfa/fő

Az ár magában foglalja a tanfolyamon való részvételt, a tan- és segédanyagok, valamint a vizsga díját. Az esetlegesen felmerülő utazási és szállásköltségeket nem tartalmazza. (A képzési díjon felül, közvetített szolgáltatásként, kiszámlázásra kerülnek a tantermi oktatások szüneteiben biztosított frissítők, valamint az ebéd költségei 35 €+áfa/fő/nap áron.)

Az árak Euróban értendők, az árfolyam a számla kiállításának napján érvényes MNB Euró deviza középárfolyam alapján kerül meghatározásra.

 

A tanfolyam célja

Olyan szakemberek képzése, akik el tudják végezni a logisztikai tevékenységek operatív, lebonyolítását, a logisztikai rendszerrel kapcsolatos vezetői munkák támogatását, valamint a raktározási és anyagmozgatási tevékenységgel kapcsolatban összehangolni, megtervezni és megszervezni az áru biztonságos tárolását és továbbítását a legoptimálisabb módon. A tanfolyamot végzettek alapszintű ismeretekkel történő felruházása akik előképzettség nélkül kezdenek el dolgozni a logisztika területén. A képzés során bemutatásra kerülnek a logisztika főbb területei, és ezen területen a napi szintű munkavégzéshez szükséges alapszintű logisztikai ismeretek.

Kinek ajánljuk?

Elsősorban azon munkatársaknak ajánljuk, akik saját vállalatuknál a napi logisztikai folyamatokban részt vesznek, anyagmozgatási és raktározási folyamatokkal foglalkoznak. Illetve, azon személyek csoportja, akik újonnan, vagy nemrég kerültek logisztikai munkakörbe, és ezelőtt nem vettek részt semmilyen logisztikai képzésen.

A tanfolyam során megszerezhető kompetenciák

  • Termék vagy szolgáltatás rendelés, beszerzés, értékesítés lebonyolításában feladatokat ellátni,
  • Tervezési feladatokat végezni az ellátási, készletezési, termelési folyamatokban,
  • Elvégezni a raktár adminisztrációjával és anyagmozgatásával kapcsolatos teendőket,
  • Raktári folyamatok átlátható és hatékony kezelése
  • Árukárok kivizsgálásában, kárügyek intézésében közreműködni,
  • Fuvar- és szállítmányozói okmányokat ellenőrizni,
  • A folyamatok vizualizációja
  • Döntés-előkészítéssel, információgyűjtéssel, elemzéssel segíteni a menedzsmentet,
  • Anyagmozgatással kapcsolatos dokumentumokat elkészíteni és kitölteni

A képzéshez való bekapcsolódás és részvétel feltételei

  • Legalább középfokú végzettség
  • Alapvető beszerzési, termelési és raktározási folyamatok ismerete előnyt jelent
  • Raktári folyamatok, bizonylatok ismerete előnyt jelent

Teljesítményt értékelő rendszer

A tanfolyam végén 40 kérdéses feleletválasztásos elméleti teszt kitöltése. Rendelkezésre álló idő 60 perc. Minden helyes válasz 1 pontot ér, így a teszten maximálisan 40 pont érhető el. Az írásbeli vizsgán a kérdések megválaszolásához használható a tananyag. A megfelelt minősítéshez a vizsgán minimálisan 60%-ot kell elérnie a vizsgázónak. Sikertelen teljesítés esetén ismétlő vizsga szükséges, 2 sikertelen vizsgát követően a tanfolyam ismétlése szükséges.

A tanúsítvány kiadásának feltételei: 

A képzésen való legalább 90%-os jelenlét, a vizsgakövetelmény eredményes teljesítése és a tanfolyam díjának kiegyenlítése. 

Személyi feltételek

A tanfolyam előadói, oktatói megfelelnek a 2013. évi LXXVII. Felnőttképzési törvényben és a 11/2020 (II.7) Kormányrendeletben meghatározott követelményeknek.

Tárgyi feltételek

Tantermi oktatás esetén: a tanterem megfelel a vonatkozó tűz- és munkavédelmi előírásoknak.

A tanterem rendelkezik oktatói asztallal és székekkel minden résztvevő számára. 

A tanteremben biztosításra kerül 1,5 m2/résztvevő alapterület. 

Biztosításra kerül mellékhelyiség.

A tananyag naprakészségéért az előadó a rendszeres tananyag-felülvizsgálatokkal felel.

Online képzés esetén: résztvevőként 1 darab laptop/számítógép, mikrofon, kamera, megfelelő sávszélességű Internet hozzáférés szükséges.

Eszközök

Tantermi oktatás esetén: Flip-chart tábla, video-projektor, vetítésre alkalmas fehér falfelület, vagy vetítővászon, táblaíró tollak, 3 különböző színben.

Nyílt képzés esetén a tárgyi feltételeket és eszközöket a képző intézmény biztosítja, kihelyezett képzések esetén ezek biztosítása a megrendelő felelőssége.

Képzési időpontok

Aktuális meghirdetett képzési időpontjaink:

  • November 13-15. (Hétfő – Szerda, Budapest)

Amennyiben a meghirdetett képzési időponton kívül szeretne a fenti képzésen résztvenni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Future is brighter when you’re more prepared

We bring the breadth of our experience and industry knowledge to help you succeed in your work

Képzési tematika1. nap

  • Logisztika általános ismeretek
  • Logisztika fogalma
  • Anyagmozgatás fejlődésének története
  • 5M, 7M, 9M modell
  • Külső – Belső logisztika
  • Ellátási lánc és költségei
  • Anyagáramlási folyamatok
  • Logisztika fogalmi rendszere
  • Logisztikai műveletek
  • Rendszerek
  • Kapcsolódó szakterületek
  • Logsztikai célok
  • Célok változása az idő függvényében
  • Eszközök a célok eléréséhez
  • Logisztikai rendszerek tagozódása
  • Vállalati logisztikai rendszer felépítése
  • Teljesítménye
  • Költsége
  • Beszerzési logisztika
  • Centralizált
  • Decentralizált
  • Termelési logisztika
  • 7 termelési veszteség
  • Toló rendszer
  • Húzó rendszer

Képzési tematika2. nap

  • Raktározási rendszerek
  • Fogalmak
  • Raktári folyamatok
  • Kiegészítő funkciók
  • Tárolási módok
  • Elrendezések
  • Raktár csoportosítási szempontok
  • Inteligens raktárak
  • Költségek
  • Mutatószámok
  • Raktári folyamatok
  • Beszállítás
  • Tárolás
  • Komissiózás
  • Expeditálás
  • Stratégiák
  • Egységrakomány képzés
  • Raktárak biztonságtechnikája
  • INCOTERMS 2020

Képzési tematika3. nap

  • Termékazonosítási rendszerek
  • Vizuális azonosítás
  • Vonalkód
  • QR Kód
  • RFID
  • Speciális termékazonosítás
  • A rendszerek összehasonlítása
  • Felhasználási területük
  • Vizsga
Tequa Akadémia
Tequa Akadémia

The operational processes are what drives the business

Somnox sleep robot is now available in the world famous Harrods flagship store in London to help you succeed.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Tequa Akadémia
Tequa Akadémia

Annak érdekében, hogy egy vállalati termék előállításai folyamata vevői igényeknek megfelelően működjön, szükség van olyan munkatársakra, akik ezen folyamatok megfelelősségét ellenőrzik auditok keretében….(leírás folyt.)

“We help our clients reimagine, restructure and renew business functions to create agile and resilient organizations.”
Keenan WebberNifty CEO
https://tequa.hu/wp-content/uploads/2020/09/signature.png

Nifty team is a diverse network of consultants and industry professionals with a global mindset and a collaborative culture. We work to understand your issues and are driven to ask better questions in the pursuit of making your business work better.

Valuation Services
Development of Financial Models
Corporate Financial Advisory
Deal Structuring
Tequa Akadémia
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Jelentkezés